گرما چطور بر مغز و رفتارهای شناختی ما تأثیر می‌گذارد؟ چرا برخی هرگز به کووید ۱۹ مبتلا نمی‌شوند؟ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) فراگیری دانش سیاسی و توسعه‌یافتگی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۶ تیر) + آموزش کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۵ تیر) + آموزش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی از افزایش محتوای تخریبی و اخبار جعلی علیه برخی کاندیداها خبر داد اپل با حکم اتحادیه اروپا رسما به نقض قوانین بازارهای دیجیتال متهم شد علت کرش‌کردن و بازنشدن ربات همستر کامبت + راه‌حل رفع مشکل تابستان امسال انفجاری ستاره‌ای رخ می‌دهد که هر ۸۰ سال یکبار ‌تکرار می‌شود فیلم کامل مناظره محسن هاشمی و علی خضریان درباره رقابت پزشکیان و جلیلی در انتخابات ۱۴۰۳ کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۴ تیر) + آموزش کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۳ تیر) + آموزش تاکنون ۲۱ میلیون کاربر بسته اینترنت رایگان انتخابات را فعال کرده‌اند (۲ تیر ۱۴۰۳) مدیرعامل انویدیا: بخشی از بافت‌های بازی‌های آینده را هوش مصنوعی تولید می‌کند دانشمندان در تحقیقی جدید دریافتند پلک‌زدن نقشی فراتر از روانکاری چشم‌ها دارد بهترین نئوبانک ایرانی کدام است؟ | جدال نفس‌گیر در میدان بانکداری دیجیتال به زودی فقط کاربران پریمیوم می‌توانند از قابلیت پخش زنده شبکه اجتماعی ایکس استفاده کنند همه چیز درباره «یس کوین»، بازی تلگرامی‌ای که ممکن است به ایردراپ منتهی شود
سرخط خبرها

پایان اعتصابات در هالیوود | اتحادیه نویسندگان آمریکا بر هوش مصنوعی غلبه کرد؟

  • کد خبر: ۱۸۶۱۳۲
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
پایان اعتصابات در هالیوود | اتحادیه نویسندگان آمریکا بر هوش مصنوعی غلبه کرد؟
دو طرف درگیر در اعتصابات سینمای ایالات متحده، سرانجام، با یکدیگر به توافق رسیدند.

به گزارش شهرآرانیوز، اتحادیه نویسندگان آمریکا (WGA) پس از کش‌وقوس‌های فراوان با اتحادیه تهیه‌کنندگان فیلم و تلویزیون (AMPTP) هالیوود به توافق رسید تا به اعتصابات خود پایان دهد. با توجه به اینکه بخشی از نارضایتی نویسندگان به مسئله هوش مصنوعی مربوط می‌شد، این توافق به بخشی از ابهامات و نگرانی‌ها پاسخ داده و شفاف‌سازی‌هایی را در این زمینه ارائه می‌کند.

در توافقی که میان نویسندگان و استودیوهای تولید آثار سینمایی و تلویزیونی حاصل شده است، علاوه بر رسیدگی به موضوعاتی مثل حقوق و مزایا، موضوع هوش مصنوعی هم نقشی پررنگ دارد.

براساس این توافق، هوش مصنوعی نمی‌تواند برای نگارش یا بازنویسی فیلم‌نامه‌ها استفاده شود. افزون‌براین، محتواهایی که توسط هوش مصنوعی خلق می‌شوند نمی‌توانند به‌عنوان محتوای مرجع در‌نظر گرفته شوند.

در سطح شخصی، نویسندگان می‌توانند در صورت تمایل از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده کنند، اما شرکت‌ها نمی‌توانند نویسندگان را در پروژه‌ها به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی وادار نمایند. به‌علاوه، استودیوها، درصورتی‌که بخواهند محتوایی از یک هوش مصنوعی را برای کار به نویسندگان بدهند، باید این موضوع را به اطلاع نویسندگان برسانند.

در خلاصه قرارداد جدید WGA آمده است: «WGA حق اطمینان بابت جلوگیری از سوءاستفاده از آثار نویسندگان به‌منظور آموزش هوش مصنوعی را مطابق با این [قرارداد] یا دیگر قوانین محفوظ می‌داند.»

اگرچه اعتصابات نویسندگان آمریکا به پایان رسیده است، اتحادیه بازیگران، موسوم به SAG-AFTRA، همچنان در اعتصاب به‌سر می‌برد. بخشی از نگرانی‌های بازیگران هم به هوش مصنوعی مربوط می‌شود. آن‌ها می‌گویند خیلی از شرکت‌ها در همان اولین پروژه از بازیگران می‌خواهند بدن و صدای خود را اسکن کنند تا از این اطلاعات برای تولید محتوا با هوش مصنوعی استفاده شود. حالا باید منتظر ماند و دید تا این اتحادیه چگونه می‌تواند از حقوق اعضای خود دفاع کند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->